вторник, 17 март 2009 г.

А трамваят си върви

2 коментара:

  1. При толкова важни, ама много важни неща в България, вие занимавате хората с протести. Вижте сами:
    Мис България е грозна и има изкуствени цици.
    Кр. Аврамов не може да пее.
    ВИП Брадър започва.
    Миглена Ангелова е без работа.
    Азис е влюбен.
    В Рибново носят шалвари.
    Вие ми приказвате за гражданско общество!
    ПП. Да не вземете насериозно всичко.

    ОтговорИзтриване
  2. 705 души прочели, само един коментирал, като не броим 3-те отрицателни гласа. Е, аз бях една от двете протестирали жени, криво ми беше, че протестът (макар и камерен) беше отразен наполовина, но явно платените медии си харесват повече Бойко Борисов, отколкото може да се предположи. За помията, която се изля по форумите по мен и колежката, не ми се говори... А днес открих, че съм права за нещо, за което си мислех, че съм се изсилила (от притеснение) пред камерите. Не знам дали са го излъчили, но казах, че "явно това, което се говори, че на голяма част от протестиращите се плаща, за да отидат на протест, е вярно". Днес обаче в едно кафене на "Орлов мост" случайно чух четирима младежи на съседна маса как си говорят, че вчера са им платили, за да отидат на протеста на циганите от "Новера", научили на бързо по две-три думи на цигански, та ако ги притиснат журналистите, да се представят за такива. А бяха бели-бели, какви ли са душите им обаче?... вече?...

    ОтговорИзтриване